La douce France - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu La douce France - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu

La douce France

Door: Nadi & Toon

Blijf op de hoogte en volg Nadi & Toon

10 Augustus 2009 | Frankrijk, Nice

Bonjour a tous,

Momenteel zitten we aan de Middellandse Zee te genieten van elkaar en ons fantastische huwelijksfeest.
Het feest is schitterend verlopen en alles liep practisch zoals we gepland hadden. Zelfs de weergoden waren ons gunstig gezind. Juist voor het avondfeest begon het te druppelen. Het feest zelf is perfect verlopen en het eten was voortreffelijk. Het gezelschap was subliem en de sfeer uitstekend.
Maar wat Nadi niet wist : er was nog een kleine trip gepland naar het zuiden van Frankrijk. Dus na een heel korte nacht (slecht 1 uurtje) moesten we al terug op om onze koffer te pakken en gereed te staan voor ons transport naar de luchthaven. Ik moet zeggen dat mijn vrouwtje haar flexibiliteit en reislust enorm is. Zonder morren of klagen waren onze koffers in een wip klaar en vertrokken we richting zaventem.
Na een poos vertraging vertrok het vliegtuig richting Nice. Hoewel mijn hand volledig hersteld was na onze avonturen in India moest ze er weer aan geloven. Bij deze vraag ik iedereen een kleine bijdrage voor een kunsthand. Maar de blauwe lucht, de azuurkleurige zee en de palmbomen verwelkomden ons van harte. We gaan hier een paar daagjes uitrusten en hopen jullie weldra uitgerust en vol goede moed terug te zien.
Nogmaals willen we idereen bedanken voor jullie steun, hulp en / of aanwezigheid op onze mooie dag.
Grands bisous a tous et a bientot !
Toon & Nadi