Feliz cumpleaños - Reisverslag uit Tumbaco, Ecuador van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu Feliz cumpleaños - Reisverslag uit Tumbaco, Ecuador van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu

Feliz cumpleaños

Door: Nadi & Toon

Blijf op de hoogte en volg Nadi & Toon

01 Januari 2014 | Ecuador, Tumbaco

Gelukkig Nieuwjaar aan al onze dierbaren en kennissen en een Gelukkige verjaardag aan Tim !

Die morgen sliep iedereen wat langer uit wegens de feestelijkheden van de afgelopen nacht. Bij het ontbijt had onze zorgzame Tere weer voor een assortiment jugos gezorgd. Vooral die met frutillas (aardbeien) en papaya viel in de smaak. Voor de rest waren er nog enkele restjes van de feestmaaltijd die gretig verorberd werden.

Onze Steven verjaart op 2 januari maar door de in zeven haasten gewijzigde plannen, werd er besloten om dit dan maar vandaag te vieren. In allerijl werden de familieleden die gisteren aanwezig waren opnieuw opgetrommeld om het nog eens dunnetje over te doen ter ere van Steven.
Met een heerlijke gateau met veel chocolade en een verjaardagslied in drie talen (waaronder een soort Duits door een paar loco toeristen) werd Steven zijn 20ste levensjaar (mits een beetje voorlopen op de feiten) feestelijk ingezet.

Iets later kregen we te horen dat we de volgende morgen zouden vertrekken om 5u. Verbouwereerd door deze drastische wijziging, besloten we maar om het over ons heen te laten komen en onze valiezen reeds te gaan pakken.

• 09 Januari 2014 - 12:23

Thijs Nicole: