Happy birthday - Reisverslag uit Udaipur, India van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu Happy birthday - Reisverslag uit Udaipur, India van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu

Happy birthday

Door: Nadi & Toon

Blijf op de hoogte en volg Nadi & Toon

12 April 2009 | India, Udaipur

Speciaal voor allen die jarig zijn, zullen zijn en zijn geweest tijdens onze reis : We wensen jullie een hele gelukkige verjaardag !

Groetjes aan iedereen en een zalig pasen !

• 12 April 2009 - 06:47

Mien:

Nadi&toon

Hier eindelijk nog eens wat nieuws van ons.Ik geniet dagelijks van jullie verslag met de prachtige foto's Echt super.kijk al uit naar de volgende.
    Ik ben druk bezig geweest met het maken van de communifoto's en het inkaderen. Komt toch weer wat bij kijken. Maar had me voorgenomen dat ik me omdat het de grote communie is niet zou gaan opjagen...
    Vrolijk Pasen
    liefs mien en co

• 12 April 2009 - 09:05

Marina: Mientje:

alvast proficiat met jullie zeer interessante en boeiende huwelijksreis,keileuk dat we dit allen kunnen volgen :) verder wens ik jou en uw peterpanneke een vrolijke pasen en geniet nog volop van jullie droomreis xxx

• 13 April 2009 - 08:07

Katrien :

merci voor het mooie verjaardagsliedje. :)
    als jullie terug zijn komen julle maar eens voor de koffie en de taart! tot binnenkort van een nu 30 jarige ;)