Afscheid van onze fans - Reisverslag uit Kovalam, India van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu Afscheid van onze fans - Reisverslag uit Kovalam, India van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu

Afscheid van onze fans

Door: Nadi & Toon

Blijf op de hoogte en volg Nadi & Toon

21 April 2009 | India, Kovalam

Aan allen die ons dagboek zo trouw hebben gevolgd, willen we op een speciale manier afscheid nemen. Weldra zullen we terug bij jullie zijn maar voor het zover is gaan we nog even genieten van de zon, de zee en het strand.
We hebben de foto's van de ontbrekende dagen ook online gegooid zodat jullie er ook van kunnen genieten.

Afscheidslied:

De foto's van dag 4:

De foto's van dag 5:

De foto's van dag 6:

Seasons in the sun
==================

Hello you, our trusted friends,
we'll know eachother till the end.
Together we saw hills and trees,
learned of temples and philosophies,
lost our hearts, piece by piece.

Goodbye India, it's hard to go,
Cause in any street you see a cow.
Now that spring is in the air,
Stars and Gods are everywhere,
Think of us and we'll be there.

BUT THE FUN THAT WE HAD,
WE WILL NEVER FORGET.

Goodbye India, please pray for us,
We're glad we never took the bus.
You showed so many pretty things,
So here we bought our wedding rings,
Let's see what future brings.

Goodbye India, it's hard to part,
You'll stay forever in our heart.
Now that spring is in the air,
Cows and goats are everywhere,
Think of us and we'll be there.

CAUSE THE PEOPLE AND THE FOOD,
THEY WERE ALL SO VERY GOOD.

BUT THE FUN THAT WE HAD,
WE WILL NEVER FORGET.

Seizoenen in de zon
===================

Hallo jullie, onze lieve vrienden,
We zullen elkaar tot het einde kennen.
Samen zagen we heuvels en bomen,
Leerden van tempels en filosofie,
Verloren onze harten, beetje bij beetje.

Tot ziens India, Het is erg om te gaan,
Want in elke straat zie je een koe.
Nu dat de lente in de lucht is,
Zijn sterren en goden overal,
Denk aan ons en dan zijn we er.

EN HET PLEZIER DAT WE HADDEN,
ZULLEN WE NOOIT VERGETEN.

Tot ziens India, alsjeblieft, bid voor ons,
We zijn blij dat we nooit de bus namen.
Je liet ons zoveel mooie dingen zien,
Daarom kochten we hier onze trouwringen,
We zullen zien wat de toekomst brengt.

Tot ziens India, het is erg om uiteen te gaan,
Je zal voor altijd in ons hart blijven.
Nu dat de lente in de lucht is,
Koeien en geiten zijn er overal,
Denk aan ons en dan zijn we er.

WANT DE MENSEN EN HET ETEN,
WAREN ALLEN ZO HEEL GOED.

EN HET PLEZIER DAT WE HADDEN,
ZULLEN WE NOOIT VERGETEN.

• 21 April 2009 - 16:07

Murielle:

profiteer nog
    goede terug reis gewenst
    tot binnenkort
    verheug me op de live verhalen
    groetjes murielle

• 21 April 2009 - 16:35

Mientje:

spijtig dat het dagboek sluit .... :(
    Toon, schenk Nadi alles wat het leven biedt; schenk haar gewoon jezelf!!!
    Nadi, schenk Toon alles wat het leven biedt; schenk hem gewoon jezelf !!!
    Veel geluk samen en als jullie back zijn is het weer boekjes "lezen" hihi
    Veilige en behouden thuiskomst !!!

• 21 April 2009 - 17:13

Linda:

hey,spijtig dat het weer bijna om is,ik denk dat het wel een unieke ervaring geweest is.Te zien en te lezen.Geniet er nog van de laatste dagen aan het zwembad en om nog eens aan alle mooie plaatsen en momenten te denken,die jullie meegemaakt hebben.Tot binnenkort.XXX Linda,Eddy en Jelle

• 21 April 2009 - 18:13

Liliane & Cois:

Hallo,zusje en schoonbroer.Wat een belevenis,geniet nog van de laatste uren en een goede terugreis.Wij kijken uit om jullie verhalen te horen.De champagne staat al koud!!!Tot gauw xxx

• 21 April 2009 - 18:26

Nadine + Benny:

Spijtig dat jullie droomreis bijna voorbij is. Na 3 weken kan ik me voorstellen dat jullie aan de ene kant blij zijn om terug te komen, maar aan de andere kant zal het zeker ook moeilijk zijn. Maar een oppeppertje : hier is het ook zalig weer :) Bijna de hele maand april is goed geweest, met hier en daar een minder dagje en een buitje ertussen. En de vooruitzichten blijven ook goed, dus jullie gaan in elk geval niet in rotweer terechtkomen. (en koeien en geiten zijn hier ook in overvloed p)
    Wij gaan ook de mooie verslagen en de prachtige foto's missen, maar binnenkort horen we de verhalen in geuren en kleuren uit jullie eigen mond :)
    En als het nog pijn gaat doen om dat fantastische land te verlaten, bedenk dat de herinneringen voor eeuwig zullen verderleven :)
    Tot heel gauw,
    Jullie fans Dieneke en Benny xxx

PS : mooi gezongen!!! :p

• 21 April 2009 - 18:28

Nadine + Benny:

And last but nog least : een veilige en goede terugreis!! xxx

• 21 April 2009 - 19:11

Nicole En Eric:

fijn dat we al die mooie momenten met jullie mochten delen!!
    we wensen jullie een veilige thuiskomst toe en hopen jullie weldra te ontmoeten!!
    dikke kusxxxxxxxxxxxxx
    ps:een prachtig duet dat jullie gezongen hebben!!!

• 21 April 2009 - 19:12

Mams:

We vinden het jammer dat jullie mooie reis bijna voorbij is ,maar zijn heel blij jullie terug te zien,goede reis en tot donderdag.

• 21 April 2009 - 19:12

KatrienKristof&Milan:

Dag tanteke en Toon

spijtig dat jullie reis om is! voor jullie maar ook voor ons want we keken elke dag uit om jullie verhaal te lezen.
    schijverstalent hebben jullie wel, maar aan het zangtalent mag je nog wat bijschaven :)
    geniet nog van de laatste uurtje in de zon!
    nog een veilige terugreis en tot binnenkort!!!
    Groetjes Katrien, Kristof & Milan xxx

• 23 April 2009 - 16:13

Nicole:

Hallo jullie tweetjes, ondertussen zullen jullie wel terug thuis zijn van jullie droomvakantie .Wel een mooi afscheidsliedje!!!Ik hoop dat je nog genoten hebt van het zonnetje! Groetjes en tot binnenkort Nicole

• 19 Januari 2010 - 15:03

Sien Stulens:

Hallo Nadi en Toon

Ik heb vandaag het tijdschriftje "De Vreugdezaaier" binnengekregen en heb jullie reisverslag met veel belangstelling gelezen. In november 2009 ben ik met een groep medereizigers naar Zuid-India geweest en ook naar Cochin, waar ik twee kinderen sponser, een meisje van bijna 18 en een jongetje van bijna 8. Ben ook in Ernakulam geweest in dezelfde school, Sint-Theresa's Convent en dezelfde dag zijn we naar het zelfde weeshuis geweest in Paduapuram. Een medereizigster haar dochter kwam ook uit het weeshuis daar. Ik zag alle beelden weer voorbij komen. Als het jullie mocht interesseren: een medereiziger heeft een film gemaakt van onze reis: ook van de school, van Paduapuram, .... Je kunt altijd eens komen kijken. Ik woon in Zonhoven en als ik goed begrepen heb wonen jullie in Alken.
    Mijn tel. nr. 011/275401.
    Groetjes
    Sien Stulens