Aangekomen in Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu Aangekomen in Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Nadi & Toon Ernes - Gerards - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Delhi

Door: Nadi & Toon

Blijf op de hoogte en volg Nadi & Toon

02 April 2009 | India, Delhi

Heel vroeg in de morgen stond ons vliegtuig klaar in Zaventem om ons naar Zurich te brengen. Mits wat vertraging door het drukke luchtverkeer daar waren we net op tijd om op de vlucht naar Delhi te geraken.
Beide vluchten en service van SwissAir waren uitstekend.
Eindelijk na vele uurtjes doorgebracht te hebben in het luchtruim zagen we de talloze lichtjes van Delhi by night. Bij aankomst was de temperatuur bij middernacht tegen de 30°.
Alles verliep vlekkeloos hoewel wat chaotischer. Europese luchthavens, zelfs Brussel, zijn toch meer gestructureerd. Onze contactpersoon stond ons al op te wachten met 'n bordje met onze namen. De rit naar het hotel Park Premier duurde een 20 minuutjes. Het verkeer was door het late uur nog niet druk maar wel al een hele belevenis. Morgen zullen we een 'betere' indruk krijgen.
Bij aankomst aan ons hotel stonden ze ons al op te wachten om de koffers naar onze kamer te brengen en de deur voor ons te openen (we mogen hier dus echt niks doen!!) Eenmaal op de kamer, die heel mooi is, zagen we dat er een taart (gateau)met kaarsjes klaarstond waarvan we zo dadelijk toch 'n stukje gaan proeven.
Wij wensen jullie nog 'n fijne avond, wij gaan nu slapen om morgen Delhi te bezoeken. Bedankt voor alle lieve berichtjes,

• 03 April 2009 - 07:03

Mar-10:

Nadi en toontje
    geniet er van vele xxx

• 03 April 2009 - 07:11

KatrienKristof&Milan:

goedemorgen nadi en toon alè voor u nu goedemiddag
    hopelijk zalig geslapen in die mooie hotelkamer. Geniet ervan om zo verwend te worden! nog een fijne reis gewenst!!!

• 03 April 2009 - 10:19

Geert:

Hoi Toontje en Nadi,
    Fijn dat jullie aangekomen zijn!
    Geniet maar met volle teugen van jullie huwelijksreis! :-)
    Toontje, Elke dag kom ik ff aan uwe bureau staan, pak ff uwe stoel vast..! snik snik kuch ik hou me sterk...enfin, gedaan met zeveren! hihihih ;-)

Groetjes vanuit the 'far west' vanwege de collega's en ikke!

• 03 April 2009 - 10:47

Linda,Eddy En Jelle:

Hey,fijn dat we zo snel al iets horen van jullie. Vandaag zullen jullie wel al aan het rondtrekken zijn.
    Hier ook mooi weer,zalig en ons weekend staat voor de deur. Tot hoors.

• 03 April 2009 - 12:04

Leentje, Tim + Amél.:

Dag mijn rustige ontspannen zieltjes (tenminste dat hoop ik). Ondertussen klimt de temperatuur hier ook al rustig boven 20°-zalig ! Hopelijk bevat jullie reis een gezonde mix van spanning - avontuur en romatiek (of mag je dat laatste ook niet zelf doen?) :-p

• 03 April 2009 - 15:31

Matthias & Rebecca:

Hey, we hopen dat alles goed verloopt daar :) Ik (Matthias) ben naar de dokter geweest en zal nu wel snel beter zijn. Hier is't ook wel schoon weer maar iets minder als daar denk ik. We missen jullie! x x x Groetjes van Matthias en Beccie, Lisa en Ida en Jean (Bomma en bompa van beccie) !

• 03 April 2009 - 16:17

Mien:

Hoi nadi&toon

Heb beloofd jullie dagelijks te volgen, ik en mijn p.c he.
    Schrijf liever briefjes.
    Ja een heel fijne vakantie en GENIET !!!!!
    Liefs mien en co